Правильне викладення товару в магазині дитячого одягу

   Правила мерчендайзинга однаково важливі для магазинів усіх категорій роздрібної і оптової торгівлі. Імагазин дитячого одягу не виключення. Якщо Вивирішили відкрити бізнес, закуповувати одяг оптом іпродавати її у власному магазині, то пам’ятаєте, щовикладення товару грає таку ж велику роль, як,наприклад, обслуговування клієнтів на касі.

   Відкрити магазин дитячого одягу можна досить просто,проте утримати його «на плаву» і стати успішнимпідприємцем вдається далеко не усім. Ми сподіваємося,що ради продавцям дитячого одягу про те, як правильно розставляти товар, будуть корисні для Вашого бізнесу. Впринципі загальні стандарти мерчендайзинга близькі вусіх магазинах: — важливо завжди враховувати колірнеблокування, тобто розвішувати речі, що поєднуються абооднакові за кольором, поруч один з одним. — перевагумає фронтальне викладення, тобто лицем до клієнта.

   Таким чином він без зусиль може побачити усіпредставлені дитячі речі, а у випадку з бічною можепросто пройти мимо. — мінімальна відстань міжвішалками — 2,5 см Інакше одяг здасться клієнтовіоселедцями у бочці, жодна модель не впадатиме у вічі. -розважування завжди повинне розпочинатися з верху,тобто сорочок, кофт, майок. Тільки потім можна вішатиниз. Таке правило особливо важливе, якщо Вивикладаєте комплекти. — усі речі повинні групуватисясезонно. Продажі завжди тісно пов’язані з погоднимиумовами.

   Якщо за вікном похмуро і холодно, то вивісите на кращімісця пуховики, пальто, комбінезони, куртки. У теплупогоду там має бути легкий одяг. — взаємодоповнюючітовари повинні знаходитися поруч. У професійномусередовищі це називається кросс-мерчендайзинг.Наприклад, головні убори можуть знаходитися надодягом, тоді у покупця підсвідомо формується комплект. -детская одяг має бути представлений у виглядігардеробної капсули, тобто відповідні один одному речівикладаються поруч.

   Таким чином, подається ідея для створення образу, наякий покупець обов’язково зверне увагу. Головнепам’ятати, що основні покупці магазину — це діти і їхбатьки. Тобто і атмосфера в нім повинна радувати впершу чергу дітей. Світло в дитячому магазині має бутименш яскравим. Підлітковий одяг повинен розміщуватисяокремо від дитячої, оскільки для підлітка, що вважає себедорослим, вибір одягу в дитячій секції здаватиметьсяганебним.

   Сподіваємося, що ця стаття допоможе Вам ефективнішеорганізувати торгівлю дитячим одягом.